VAN NETTEN'S CORONA JOURNAAL #23 - IK WEET HET EVENTJES ECHT NIET MEER

 

Dinsdag 26 januari 2021 - Ik weet het echt even niet meer, niet meer wat er allemaal om me heen gebeurt, in Nederland en ook in de wereld. Het is veel, te veel, het is overweldigend, angstaanjagend, zorgwekkend en ik zie ook nog geen hoop aan de horizon. 


Moet ik het hebben over mezelf? Een update geven over mij en mijn moeder? Vertellen over de aanhoudende vermoeidheid bij beiden, mijn libido? Iets wat sinds gisteren bewezen weer werkt overigens. Ach dat is maar één ding. Door de aanhoudende vermoeidheid merk ik dat ik veel zaken voor me uitschuif, één van de dingen die me wel een hele dag bezig is mijn dagjournaal wat me enig plezier brengt.

Ik kan ook gaan schrijven over de Rellen die ons land teisteren. Maar daar heb ik gisteren al over geschreven en ik ben bang dat in dit geval opgaat dat DATGENE WAT JE AANDACHT GEEFT GROEIT. De afgelopen dagen kan je op Twitter bijna live volgen wat er aan relschopperijen plaatsvindt in Nederland (nee, ik noem het geen avondklokrellen omdat het één niks te maken heeft met het ander). Maar wat voor jou een uiting is van frustratie kan anderen het idee opleveren om toch even te gaan kijken. 

Of zal ik het hebben over de clusterfuck in het #Coronabeleid? Communicatie niet op orde, aanpak niet en vooruitzien is in het land der blinden (Den Haag/Bilthoven) er niet bij. Meest frustrerend is dat door het ontbreken van visie en een plan nu blijkt dat verpleeghuizen niet in één keer, maar soms in vijf rondes wordt gevaccineerd. Op leeftijd, op soort arts.. het is te krankzinnig om te bevatten. Ik kan het niet meer bevatten. 

Over Mutaties roep ik al weken lang. En ze zijn nu in Nederland, zowel de Braziliaanse als de Britse en Zuid Afrikaanse versie. En ze gaan tekeer als ... relschoppers. En ondertussen hangen wij in de laagste regionen van vaccinatie aantallen per land. Minister van Mislukkingen Hugo de Jonge en Premier van Ellende Mark Rutte maken er één grote puinhoop van. Wel nieuw, het RIVM is voor het eerst angstig en echt bezorgd... Na een jaar!!

Ik kan het ook hebben op het grote en vooral niet serieus genomen probleem dat de ACTION gesloten is. Mijn autoo'tje heeft een vochtprobleem doordat ik zo weinig kilometers maakt. En nu kan ik geeneens vochtvreters kopen... Ook dat is een drama.. niet voor jullie maar voor mij.. 

"Hou vol" Schreef een Groninger in de sneeuw op de Grote markt. Ik sluit me bij hem aan.. maar vandaag heb ik er even moeite mee... gewoon zelf.. 


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Netten's Journaal JAAROVERZICHT

VAN NETTEN'S JOURNAAL - Verdorie Karel

VAN NETTEN'S JOURNAAL - VERDWAASD EN VERBIJSTERD IN HOOGEVEEN.