CORONA STANDPUNT : RENSKE LEIJTEN GAAT VOOR ZERO COVID !!

"IK GA VOOR DE NUL OPTIE"

5 februari 2021 - Breaking news, één van de weinige, zo niet het enige kamerlid, dat zich in een antwoord op een tweet van mij duidelijk uitspreekt is Renske Leijten van de SP. Zij geeft aan voor ZERO COVID te gaan. 


Dat de partij-prominent die furore en grote indruk maakte tijdens de toeslagenaffaire ongetwijfeld veel voorkeursstemmen zal behalen tijdens de volgende verkiezingen staat voor mij als een paal boven water. En met deze belangrijke uitspraak is zij ook helder over de CORONA KOERS die zij voor ogen heeft. Renske is eigenlijk altijd duidelijk, windt er geen doekjes om en is oprecht gepassioneerd. Iets wat we vaak missen in de Haagse Politiek. 

Oppositie

Verder is het geheel onduidelijk wat andere partijen of de oppositie voor ogen hebben, gaan ze voor de NUL,( indammen) of mitigatie (sturen op zorg/ gecontroleerd verspreiden) ? Waar staan de linker partijen zoals de PVDA en GROENLINKS? Tot nu toe is er niets over te lezen, en uitspraken heb ik ook nog niet gehoord. 

Verkiezingen

Dat de Corona aanpak tot nu toe van de coalitie en het kabinet mijn goedkeuring niet heeft is de vaste lezer wel bekend. Ik ben voor korte, heftige ingrepen, het zo ver mogelijk terugduwen van de besmettingen. Dat heeft op langere termijn voordelen; zo kan je beter BRON EN CONTACT ONDERZOEK doen en blijft de druk op de zorg beperkt. Uiteindelijk ook beter voor de economie en zeer zeker de volksgezondheid, alleen zo komen we snel weer in een enigszins leefbaar Nederland. 

Het is voor mij en de rest van de kiezers dus uitermate belangrijk om te weten wat de voornemens zijn van de oppositie en de nieuwe partijen. Tenslotte komt 17 maart op snel tempo naderbij. 

Dus kom op met de CORONAKOERS heren en dames politici! Anders blijft er écht maar ÉÉN KEUZE over, en ik kan u wel vertellen, RENSKE LEIJTEN LIGT VER AAN DE LEIDING!

DELEN EN REACTIES WORDEN ZEER OP PRIJSGESTELD, EN JE KAN JE ABONNEREN, GEHEEL AUTOMATISCH KOMT HET JOURNAAL NAAR JE TOE. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Netten's Journaal JAAROVERZICHT

VAN NETTEN'S JOURNAAL - Verdorie Karel

VAN NETTEN'S JOURNAAL - VERDWAASD EN VERBIJSTERD IN HOOGEVEEN.