Mijn HAAR als COMPLOT

 Haar? Mijn HAAR? 



Koekange, 24 februari 2021 - Veel te laat, of te vroeg, maar ik ben een beetje van slag. Van alle opmerkingen, reacties, commentaren of opmerkingen in mijn leven kreeg ik er in nog geen vijf minuten een paar waar ik geen antwoord op heb. 

Echt niet! Het begon vanmiddag, ik keek in de spiegel en bekeek mezelf en wilde van mijn overtollige haren af. En nee, ik heb geen kapper nodig, ik heb een tondeuse,  kan het zelf wel..... 


Zelf

Ik doe dat gewoon al jaren zelf, zowel het laten groeien als het afscheren? Ik doe het geheel zelf. Is niet moeilijk en het scheelt behoorlijk wat doekoes (geld) . Je koopt een tondeuse van een euro of vijftig en binnen een jaar of wat bespaar je honderden Euro's

Dat doe ik, ik vind het leuk om te besparen waar ik kan, en dit is wel heel gemakkelijk! Nog geen half uur later ga ik van foto 1  naar foto 2.. Morgen geen kam nodig, zelfde persoon, 

Haar

En dan gebeurt er iets raars? Mensen die zich druk maken over mijn (MIJN) HAAR? Grijs? Donker (bruin of blond) BLOND (grijs of donker) op mijn hoofd en of op de grond? HUH? Op Twitter? WTF?

Echt? Is het mogelijk het licht dat mijn  haar verkleurd?  Van mijn hoofd tot op de grond? Knippen met een tondeuse? Odysseus?  

Ik geloofde niet dat dit ooit zou gebeuren, maar het is echt waar.. ... 

En Debbie.. mijn koppie is ... was ooit blond... 

Complot:

De haarkleur van Alexander van Netten nadat hij de tondeuse door zijn weelderig haar haalde...














Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Netten's Journaal JAAROVERZICHT

VAN NETTEN'S JOURNAAL - Verdorie Karel

VAN NETTEN'S JOURNAAL - VERDWAASD EN VERBIJSTERD IN HOOGEVEEN.